sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Vuosi westien elämää

Hei,

Minä olen Rio.


Minä vietän tänään, isänpäivänä, 1-vuotis syntymäpäivääni!
Vuoteeni on mahtunut paljon tapahtumaa, mammani on koonnut muutaman kuvan tähän alle muistoksi ensimmäisestä vuodestani.


Viime keväänä minä olin tällainen nappisilmä.
Tässä olen tutustumiskäynnillä tulevassa, uudessa kodissani.


Avaruusleikit on ihan parhaita!
Pyykinpesuainepalloa ei voita mikään, silmäni
suorastaan kiiltävät nähdessäni pesupallon!

Mr. Crocus.
Mammani on viherpeukalo, joten tulen viettämään
elämäni aikana paljon aikaa maalla ja puutarhassa.

Pappani on mediatekniikan insinööri, joka muuten
opiskelee tällä hetkellä leipuri-kondiittoriksi
Välillä me papan kanssa tehdään yhdessä tietsikkahommia.
Olen tosi hyvä assari.


Minulla ei ole lupaa nukkua maallakaan sohvalla, koska minulla on monta
 omaa sänkyä. Mutta, en voinut vastustaa näiden ruusujen kutsua.
Ja olin oikeassa, lepotaukoni oli yhtä Ruususen unta!

O-hoi! Maata näkyvissä, tuumii Seilori Rio.

2 kommenttia: